9 Mayıs 2014 Cuma

Kış geri mi geldi ?

Yağmurlu bir gün yine, eve tıkılıp kaldık. Dışarısı soğuk ama ev de soğuk. Yataktan çıkmak istemedim sabah. Aldım kızı koynuma, mıncıkladım da mıncıkladım. Biraz kitap okuduk sonra sıkıldı, indi gitti yataktan. Sonra biraz çizgi film, biraz kitap, biraz tabak çanakla oynamaca, biraz ata binmece, biraz top oynama derken günü yarıladık. Şimdi uyuyor küçük hanım, uyanacak, yemeğini yiyecek sonra başlayacak "anne anne anne". Kalk hadi bir şeyler yapalım demek bu. Yapıcaz biz de napalım :) Biraz dans ederiz, biraz lego oynarız, biraz fotoğraflara bakarız. Biraz da kendi kendine bir şeyler yapabilse keşke... 

Geçen gün alışverişe gittik hanfendiye. Bizimki kıyafetlere bakmayı çok seviyor. Bir çanta taktık boynuna, nasıl mutlu nasıl mutlu. Mağazanın içerisinde oradan oraya koşturup durdu.

                                             
  "Anne bak, bu tarafta daha güzelleri var" diyor sanki !


Büyük bir ciddiyetle kıyafetleri incelerken 


Bu haftasonu yoğun geçecek, anneler günü ziyaretleri, anneler günü yemeğimiz var. İyi ki annen olmuşum güzel bıdığım, seni çok seviyorum !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder