28 Şubat 2014 Cuma

Bolyanak neler yapıyor

Bu tatsız konudan sonra biraz da Bolyanak ile ilgili haberler verelim değil mi :)
Küçük hanımın öksürüğü 1 haftada geçmeyince hafta sonu tekrar doktora gittik. Biraz bronşları tıkalı olduğu için doktorumuz antibiyotiğe başlattı. Antibiyotik mucizesiyle çocuk 2 günde iyileşti.
Evet antibiyotik kullanmak istemiyorum ama bebeğimi bu kadar süründürmek de istemiyorum. Ne yapalım başka ilaçlar işe yaramıyorsa gerekli durumlarda antibiyotik kullanılacak.

Bu arada tabi 2 hafta evden dışarı pek çıkmadık. Evde sürekli oyalamaya çalışmak da çok zor oluyor. Hanfendi ayakkabılığa gidip ayakkabılarını alıp getiriyor, eve biri gelince onla beraber gitmek istiyor. Alıştı tabi hep dışarlarda gezmeye...

Yürümeyi bıraktı evin içinde deli dana gibi sürekli koşuyor, her yeri teftiş ediyor adeta.
Hastalanınca insan biraz halsiz olmasını bekliyor ama bizim ki tam bir atom karınca oldu, bir saniye yerinde duramıyor. Bütün çekmeceler, dolap kapakları açılıp pattt diye kapatılıyor, uzanabileceği tüm eşyalar sürekli yerlerde, yatağımızın içinden Legolar, bisküvi parçaları çıkıyor. Düzenli bir insan olarak bu düzensizlik beni yoruyor ama yapacak bir şey yok, etrafı toplayınca 10 dakika sonra yine aynı şey...o yüzden ben de "bırak dağınık kalsın" felsefesini uygulamaya geçtim:)

Artık anne ve mama dışında da anlamlı bir şeyler söylüyor. Yeni kelimelerimiz "dede"," nene", nihayet "baba", "alo", "aba" ve "karga" :)


Al yanaklı kızım benim


Bu aralar sürekli oyuncaklarına mama yedirme derdinde.


Hava da soğuk olunca ancak kapalı yerlere gidilebiliyor. Biz de Bolyanağı biraz Brandium'a götürdük, arabalara, atlıkarıncaya bindirdik.

Yarın cumartesi, herkese keyifli hafta sonları :)

Sevgiler,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder