3 Ocak 2014 Cuma

Merhabalar !



Uzun bir zamandır içimde süregelen kararsızlığı bugün noktalamaya ve blog dünyasına giriş yapmaya karar vermiş durumdayım sevgili okur :)

Yazmayı hep sevdim, yazarak, paylaşarak içini döken, bu şekilde rahatlayan insanlardanım ben. Bir kitap yazma hayalim de var. Bu hayalimi gerçekleştirmek için bir adım attım zaten ama bakalım sonu ne olacak.

Kendimi, bolyanağım Nehir'imi, ailemi, sevdiklerimi, yaşadıklarımızı, yapmak istediklerimi buraya yazarak belki de kızıma güzel bir hediye bırakmış olacağım.
Çok hayalim var çoook, şimdilik hepsini paylaşamam belki ama bu ilk yazım bile benim için çok önemli inanın :)

Geçtiğimiz pazar bizim için çok önemli bir gündü, Bolyanağımızın 1.yaşgününü kutladık sevdiklerimizle birlikte. Bugün için haftalar önceden hazırlanmaya başladım. Parti süsleri, parti hediyelikleri, ikramlar, kızımın kıyafeti gibi detaylarla ilgili bol bol internetten araştırma yaptım.  Ailemiz kalabalık olduğu için evde ağırlamam zor olacağından bir brunch düzenlemeye karar verdik ve Pendik London Cafe'de partimizi gerçekleştirdik.
Bolyanağım kıyafeti içerisinde pek bir güzeldi amma velakin günü biraz huysuz geçirdi, gene de her şey gayet güzeldi. Darısı 2.yaş partisinin başına :)


Doğumgünü kızı partisine hazır  :)


Misafirlerimiz gelmeye başlamış. Orta süsü, Nehir 1 yaşında afişi Parti Sepeti'nden, amerikan servisler Metro Market'ten alınma. Masanın üzerindeki çikolataları eşimle beraber yaptık :)
Bir de yine Metro'dan küçük kavanozlarda çikolata kreması alıp kavanozların üzerlerine "Nehir 1 yaşında" ve "Afiyet Olsun" yazılı stickerlar yapıştırdık.



                                              Büyük neneler kafa kafaya vermişler :)


Misafirlerimiz için hazırladığım hediye poşetleri. Eminönünden aldığım karton torbaların içerisine Birmax'dan yaptırdığım 1 yaş magnetlerini koydum.



 Şapkayı aylar öncesinden Unnado'nun bir kampanyasından almıştım, maalesef adını hatırlamıyorum. Nehir hariç herkesin favori şapkası oldu :)






      
1 yaş pastası için internette çeşitli tasarımlar beğenmiştim. Liseden arkadaşım Pelin, 1 şeklindeki kurabiyeleri ve bu güzel pastayı bizim için hazırladı, içi bol çikolatalı tam ağzımıza layık :)

Sevgiler,

2 yorum:

  1. canımm kızım 6 yaşından beri kitap okuyorsun belkide en korumalı sığınağındı sayfalar her kitapda ayrı dünyalar yaşadın .Tanrım gerçek dünyada en güzel hediyeyi cansuyum Nehirimi verdi sana.sevgili eşinle ona çok iyi bakın güzel yüzünüz hep gülsünn........

    YanıtlaSil