20 Ocak 2015 Salı

Sebzeli Muffin


Geçen hafta nenenin evindeki toplantımıza götürdüğüm bu muffinleri herkes çok beğendi, ben de yapımı çok kolay, bu leziz tuzlu kekleri paylaşayım istedim. Tarif Arda'nın Mutfağından :) 




Sebzeli Muffin


Malzemeler

2 yumurta
1 kabak
1 havuç 
3/4 su bardağı ezilmiş beyaz peynir 
1 çay bardağı kabaca doğranmış ceviz 
1/2 çay bardağı zeytinyağ 
10 tepeleme yemek kaşığı un 
1 paket kabartma tozu 
2 yemek kaşığı yoğurt 
1 tutam taze kıyılmış dereotu 
1 tutam taze kıyılmış maydanoz 
1 tutam taze kıyılmış nane ( Ben kuru nane kullandım) 
1 çay kaşığı pul biber 
1 çay kaşığı karabiber 
( Beyaz peynirim tuzlu olduğu için ayrıca tuz kullanmadım)
  • Havuç ve kabağı rendeleyin.
  • Tüm malzemeleri geniş bir kaba koyup iyice yoğurun. 
  • Karışımı muffin kalıplarına paylaştırın. 
  • Önceden ısıttığınız 180 derece fırında yaklaşık 25 dakika pişirin. 
Ben bu ölçüyle 14 tane muffin elde ettim. Ilık olarak tüketmeniz şiddetle tavsiye edilir :) 
Afiyet olsun, 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder