9 Ocak 2015 Cuma

Kardan Adamla Tanışma :)

Bolyanak karla tanıştı nihayet. Geçen sene hiç anlamamıştı tabi, bu sene camdan dışarı bakıp kar yağışını seyrederken dedim ki, biraz kar tutsun, beraber dışarı çıkıp kar topu oynayacağız, kardan adam yapacağız, hemen başladı " kaydan adam yapalım burnuna havuç takalım üşüyor buvaada boynuna atkı şaralımm" diye :)  

Biraz arabaların üstü dolduğunda saat geç olmuştu dışarı çıkaramadım, ama hemen elime bir kova aldım indim otoparktan kar topladım, sonra da geldik beraber dünyanın en çirkin kardan adamını yaptık ! 




Ertesi gün beraber dışarı çıkabildik. Çok fazla kar yoktu ama kar topu oynamaya yeterdi. Bizim ki ilk kartopunu yiyince resmen şok oldu, bana bakakaldı " anne yanlışlıkla elime geldi" dedi :) Dedim, yanlışlıkla değil, bilerek attım, kar oynuyoruz bak, sende bana at. O da yerden aldı birazcık kar, birrr ikiii dedi attı ama tabi bana değil, anca 30 cm önüne :)  Tekrar kar topunu attım, " yanlışlıkla ayağıma geldi" dedi :)) Anca bir kaç kar topu sonra bunun bir oyun olduğunu anladı bebeğim.
Büyük bir kardan adam yapacak kadar kar olmadığı için biz de arabanın üzerinde yine çok yaratıcı bir çalışma yaptık ! 


Kızımın bana elleriyle taşıdığı karlardan yaptığımız, kendi tacını ve atkısını taktığımız,  onun gibi süslü bir kardan kadın :) 

Şimdi yanıma geldi, resimlere bakıyor, sevinci görülmeye değer. "Bak kaydan adam yapmışım, gözüne zeytin koyduk, burnuna havuç taktık, bak benim tacımı taktı anneanne".  Belki bir gün daha bol karlı bir yere götürürüm de, hımm mesela Kartepe olabilir, daha büyüğünü yaparız bıdığımla. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder