8 Ağustos 2014 Cuma

Uzun bir aradan sonra

1 koca ay olmuş yazmayalı. Yazacak bir şey mi bulamadım yazmaya mı üşendim ne yaptım ben de bilmiyorum. Genelde evde geçen günlerimiz bayramı ve sonraki bir kaç günü Sapanca'da eşimin ailesinin evinde geçirmemizle renklendi.

1.gün annemlerle bayramı geçirdikten sonra 2.gün attık kendimizi Sapanca'ya. Özellikle Nehir  burayı çok sevdi. Zaten o çayır çimende dolansın, dışarlarda olsun hep. Kocaman verandada serin serin oturduk, 2 adımda bahçeye inip çimenlerde yakalamaca oynadık, öğleden sonra havuza girdik ve kolluklarla yüzmeyi öğrendik. En güzeli de akşamları terlemeden uyuyabildik ! 

Bir sabah İstanbuldere'ye kahvaltıya gittik. Burası aslında alabalık evi olarak geçse de kahvaltısı da meşhur. Yemyeşil bir vadi içerisinde konumlanmış, kuş seslerinin su sesine karıştığı, bol yeşillikli, çok güzel bir alan. Bayram sonrası gittiğimiz için oldukça sakindi, hatta mekanı nerdeyse biz açtık :) Ama normalde hafta sonları güzel bir yer kapmak için erken gitmek gerekiyor.

Sapanca'da havuz olması da çok güzel oldu. Bizim bıdığa aldık bir kolluk, zaten sürekli ya "avuz" ya da "nenizzz" diyip duruyor, atladık havuza. İlk gün biraz zorlandı, 2.gün biz tutmadan biraz durdu,3.gün ise ayaklarını çırparak ilerlemeye başladı. Bikaç gün daha kalsak kollukları bile atardı sanki :))



İstanbuldere'de kahvaltıyı beklerken kızımla bir seviştik bir seviştik. Öpücükler, "anneemmm", "canımm", "bitanemmm" sözcükleri havada uçuşuyordu :) 


Bahçedeki hamakta baba-kız keyif yaptılar. Aslında Nehir hn hamağı paylaşmayı sevmiyor, tek başına yatsın, sallansın. Ama babası pek fırsat vermedi:)

Bu da bayramlığımız. Anneannesi almıştı nerdeyse 1 sene önce, kısmet bugüneymiş. Çantasız da çıkmıyor sokağa hatun.  Bir de el öpüp "İyi bayram" diyor ki, hepimizin içi gidiyor :) 


Bir kaç gün sonra çoook güzel bir tatile gidiyoruz. Ailemizin kadınları; annem, anneannem, 2 teyzem, 2 kuzenim, kuzenimin kızı Naz ve biz, tam 9 kadın bir arada, teyzemin Bodrum'daki yazlığına :)  Bizimki zaten "Naj naj" diye kuduruyor, orda 1 hafta beraber neler yapacaklar bakalım. Zaten bizim ailede bi gürültücülük var, 7 kadın 2 çocuk bir arada olunca seyreyleyin cümbüşü. Yanıma minosetlerimi aldım,  biliyorum ki baş ağrısı kaçınılmaz olacak:) 

Aaaa tam bitirirken aklıma geldi, yazmadan olmaz. Bugün canım anacığımın doğum günü. İyi ki varsın canım annem, iyi ki hep yanımdasın, seni çok ama çok seviyorum, Nehir'in de dediği gibi " iiki dodun" :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder