16 Mart 2014 Pazar

Hafta sonu biterken...

Kapkaranlık bir pazar sabahı karşıladı bugün bizi. Uyuyamadım, kalktım erkenden, Bolyanak'tan bile önce...Biraz çeviri yaptım, biraz gazete okudum, derken uyandı bizim bıdık. Fark ettim ki uyurken bile özlüyorum onu :) Yatak keyfi yaptık ailecek, kahvaltı, oyun zamanı derken öğlen oluverdi...

Neyse ki dünü çok güzel geçirdik. Hava güneşli olunca attık kendimizi erkenden sokağa. Sahile indik, deniz kenarında yürüdük küçük hanımla, parka gittik ordan da ver elini IKEA. Bizimki oyuncakların arasında kendinden geçti. Bir tane koca göbekli pofidik oyuncağa sarılarak neşe içinde dolandı, küçük masalarda oynayan çocukların yanında kendine de bir yer açtı. Bir tanesinin oyuncağını paylaşmak istedi ama inatçı ufaklık bu paylaşımı reddetti! O gürültü patırtıdan hiç rahatsız olmadan, elini her şeye uzatarak, meraklı bakışlarla turladı bütün Ikea'yı. Gün sonunda tabi ki yeni bir oyuncağımız olmuştu, "Şişko" :)  Zaten Ikea'nın oyuncaklarını çok seviyoruz, kuklaları Nehir'in elinden düşmüyor, hepsi tam bir uyku arkadaşı. 





Az önce uyandı koşuşturmaya başladı evin içinde. Bir elinde tenceresi bir elinde suyu, gelip mama ikram ediyor bana. Şimdi evcilik zamanı :) 

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder