29 Ocak 2016 Cuma

Okul Zamanı


Ve Bolyanağım artık okullu oluyor :)  Gerçi sen okula mı başlayacaksın dediklerinde elini böyle hep bişey anlatırken yaptığı gibi yukarı kaldırıp "hayır, yuvaya yuvaya" diyor, doğru söylüyor ama olsun, bizim için okul süreci  resmi olarak başlıyor. 

Bir kaç okul gezdim, bir kaçıyla sadece telefonda görüştüm, internetten bolca araştırdım, sonuçta gene gittim, evimize çok yakın olan, annemin Nehir yürümeye başladığından beri, önünden geçerken hep " bak sen burda yuvaya gideceksin" dediği okulda karar kıldım:)  Sıcak, sevimli, bolca oyuncağı olan, Nehir'in de hemen beğendiği ve biz daha görüşürken çocukların arasına dalıp hamur oynamaya başladığı bir yer.

Çanta, ayakkabı, eşofman vs. gibi ihtiyaçlarımızı tamamladık geçen gün. Alışveriş yaparken bile duygusallaştım. Kızımı oraya bırakıp uzaklaşınca nasıl olacağım bilmiyorum. Pazartesi ilk günümüz; ilk hafta uyum haftasıymış, bir kaç saat beraber kalıyormuşuz, sonra eğer o halinden hoşnutsa, biraz işim var diye gidiyormuşum. Ayy nasıl olcak, heyecan bastı şimdiden. Umarım herşey güzel gider, umarım çok mutlu olur, arkadaşlarını, öğretmenlerini sever, güle oynaya gider her zaman... 

Hadi bakalım, arkası haftaya :) 



1 yorum:

  1. Cansuyum'a sağlıklı,mutlu,uzun bir hayat ve başarılı eğitim yılları diliyorumm..Herşeyi kendi minik elleriyle yapmaya kalkan güzel torunum eminim çok başarılı bir iş kadını olacak ve bizleri gururlandıracak projelerde imzası olacakk:::)

    YanıtlaSil